یزدفردا:فريده سعيدي روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد اعلام کرد :با پيگيري و تلاش هاي مستمر مديريت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد و همزمان با اولين روز ماه مبارك رمضان اين سازمان به شبكه دولت پيوست .

تحول در نظام اداری ، ارائه خدمات سریع و آسان ، جلوگیری از صرف هزينه و زمان برای انجام امور اداری از مزایای شبکه دولت الکترونیک است.


گفتني است با توجه به سياستهای کلان نظام، دولت جمهوری اسلامی ايران در راه توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور و استفاده هر چه بيشتر از امکانات جديد الکترونيک و مخابرات و رايانه شبکه دولت را بمنظور همکاری پويای سازمانهای دولتی با هم و بهره گيری از فناوری اطلاعات و ارائه و تامين خدمات بهتر راه اندازی نموده است.


بستر نرم افزاري اين خدمات گسترده پورتال سازماني نهاد رياست جمهوري است كه در آن امكانات بسيار مهمي مانند دريافت اطلاعات مورد نياز سازمان ها و وزارت خانه و همه ارگان هاي دولتي در سطح كشورفراهم شده است .


علاوه بر آن اين شبكه توسط متخصصين داخلي ايجاد و راه اندازي شده و هم اكنون در حال سرويس دهي است. شبكه دولت به عنوان گسترده ترين و پايدارترين شبكه هاي امن محلي در منطقه خاور ميانه است.


اتصال مديريت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد با اين شبكه فراگير به علت موقعيت مكاني كه در بافت خشتي تاريخي قرار دارد با مشكلات عديده و عمده اي روبرو بود كه به حول و قوه الهي و با تلاش مديريت و كاركنان به انجام رسيد و فعال گرديد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا